luni, 8 iunie 2015

Despre chestii placute

Abia m-am trezit pe caldura asta mare. Nu stiu cum o sa ma descurc eu vara asta, pentru ca nici nu si-a intrat bine in drepturi, ca eu simt ca ma sufoc de atata caldura. Poate ca am eu ceva si nu imi mai place caldura, dar nu cred ca asta este problema.
Mai degraba nu pot dormi, din cauza caldurii. Am si prostul obicei de a muncii mai mult pe timpul noptii si apoi sa ma odihnesc spre dimineata. Ma gandeam uneori ca nu este bine ce fac eu, dar noaptea e atat de bine incat ma indeamna sa lurez cu foarte mult spor si recunosc si faptul ca de cele mai multe ori ideile bune vin pe timpul noptii. Linistea noptii ma face sa ma pot concentra la capacitate maxima, asa ca de cele mai multe ori, textele mele cele mai bune le-am scris in ttimpul noptilor linistite.

Acum sa revin la caldura din aceasta frumoasa zi. Nu ma pot odihni ca sa nu spun dormi, ba ma arunc cand pe o parte cand pe alta, ba incerc sa inchid ochii si sa dorm, dar degeaba. E prea mult zgomot dintr-o data, prea multa caldura sufocanta, iar eu nu stiu unde sa ma ascund. Si unde nu pui la socoteala ca abia suntem in opt iunie. Stau si ma gandesc cat de cald va fi in iulie si august, daca inca de pe acum este atat de cald. Cred ca cei mai multi dintre prietenii mei sunt foarte fericiti, intrucat isi pot face de cap, pe la diverse piscine si de ce nu poate o sa se teleporteze pe la mare. De ce sa nu recunosc si eu abia astept sa vina concediul sa plec la mare doua, trei zile, deoarece mai mult nu rezist si apoi poate reusesc sa vizitez si alte locuri minunate din tara mea.

Daca as putea, de fapt daca as fi in stare as scrie o intreaga carte despre peisajele pe care le-am vazut pana acum, dar eu de la un timp am devenit cam lenesa asa cum spun unii dintre cunoscuti: se intampla ceva cu tine - nu mai esti ca la inceput, parca iti lipseste ceva. Ei bine imi lipseste ceva, dar nu am gasit acel ceva care lipseste si pana il voi gasi va trebui sa fac doar presupuneri si cam atat. Ce voiam sa va rog, daca mai stiti locuri magice din Romania va rog sa ma anuntati vreau sa le vizitez pe toate, si paote cine stie pe viitor poate scriu si cartea despre care vorbeam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu