vineri, 25 septembrie 2015

De ce nu am renuntat la scris?

Sunt foarte entuziasmata ca pot face tot mai multe lucruri in ultima perioada. Mereu am trait cu gandul ca nu pot face prea multe lucruri, iar teama mea a luat proportii in ultima perioada.
Apropiatii imi spun ca sunt mult prea ocupata in ultimul timp si ca ar trebui sa am grija mai mult de mine si de cei de pe langa mine.

Chiar si acum cand ajung acasa pe la tara tot nu ma pot dezlipi de actualele mele activitati cu atat mai mult cu cat eu stau cu ochii in displayul telefonului. Ca sa nu mai spun ca de foarte multe ori iubitul meu ma cearta ca nu ma pot despartii de al meu telefon. Inainte sa ma apuc de toate aceste lucruri nu stiam ce inseamna sa fii dependent de tehnologie.

Dar acum imi dau seama ca lucrurile au luat o intorsatura nu tocmai placuta pentru viitorul meu. La inceput mi-a fost destul de greu in special ca nu aveam nimic care sa ma atraga de tehnologie. Singurul fapt care m-a facut sa raman totusi in acest domeniu a fost acela ca imi place foarte, foarte mult sa scriu, de fapt intr-o singura fraza pot spune ca iubesc sa scriu.

 Si vinovat pentru toata aceasta confuzie, singurul vinovat este iubitul meu. El m-a facut sa nu renunt la ceea ce imi place si bineinteles sa scotsi cativa banuti din ceea ce imi place sa fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu