luni, 8 februarie 2016

În căutarea unor noi provocări...

Nu sunt sigură că mai pot face ceva în privinţa unui singur lucru: nu pot avea încredere în mine, de fapt de imaginea mea. Nu sunt genul de persoană care să pună foarte mult preţ pe cum arată. Pur şi simplu nu m-am gândit la asta şi sincer nici nu ştiu ce mi-a venit să mă gândesc.

Poate că nu m-am gândit sau poate că nu am simţit nevoia să fac ceva şi pentru mine. Sunt un om simplu şi niciodată nu voi înceta să rămân acelaşi om dintotdeuna. Nu cred că mi-ar face plăcere să mă schimb de pe o zi pe alta şi ce este drept nici nu cred că aş fi în stare să o fac.

 O să îmi ia ceva timp până mă obişnuiesc cu acest gând şi bineînţeles până voi reuşi să-mi asum noile fapte. Pe lângă aceste mai sunt şi consecinţele... Cum aş putea să mă schimb aşa brusc dacă nu îmi doresc şi nu mă simt în stare să o fac. De fiecare dată când vreau să fac ceva şi pentru mine intervine altceva şi trebuie să-mi schimb planurile.

 Nu pot face asta de fiecare dată, dar până acum m-am dat la o parte de foarte multe ori. În trecut îmi trecea prin minte tot felul de gânduri bizare, iar acum când am început să accept anumite lucruri, să mă accept pe mine s-au schimbat câteva lucruri care m-au cam dat peste cap.

 Activităţile mele nu mai sunt ca la început. Oricât de mult am încercat să mă ocup de toate nu am reuşit. Şi mai e încă ceva nu pot accepta să mă las învinsă de anumite chestioare. De aceea mi-am propus să lucrez şi mai mult pentru mine. Să fac toate acele lucruri pe care nu credeam că eram în stare să le fac.

 O să-mi fie puţin mai greu acum. Nu pentru că sunt la început, ci pentru că îmi este mult mai greu să-mi revin din problemele pe care le-am avut în trecut. Dar dacă nu fac nimic în acest sens s-ar putea să-mi distrug şi ultima şansă de supravieţuire pentru mine. Nu am cum să ajung o învingătoare dacă nu mă străduiesc şi muncesc din greu pentru ceea ce îmi doresc. Mi-e greu să recunosc nu sunt perfectă, dar încerc să fiu şi sper să merg pe calea cea dreaptă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu