sâmbătă, 5 martie 2016

Pierdut timp prin saloane de înfrumusețare

Mă chinui de câteva zile să-mi scurtez și eu unghiile și să le dau o formă. NU știu ce se întâmplă cu mine, dar de fiecare dată când încerc să fac acest lucru
îmi amintesc de faptul că nu am terminat altceva de făcut. Sunt chiar o fire ciudată având în vedere că sunt femeie, dar nu îmi place să-mi pierd timpul prin magazine la cumpărături sau să stau numai prin saloane de înfrumusețare.

Cine știe poate eu chiar sunt o altfel de fire față de celelalte domnișoare. Lucrul ăsta nu mi-l pot explica nici eu. Am încercat de câteva ori să merg la un salon și nu am reușit. Ba mi s-a părut că e prea aglomerat, ba nu mi-a plăcut ideea ca altcineva să aibă grijă de mine. Întotdeauna se întâmplă câte ceva care mă face să mă răzgândesc cu privire la acest mic detaliu.

Îmi spun mic detaliu pentru că nu mi se pare chiar atât de important. Poate dacă acceptam să fiu și eu ca toate celelalte, poate că nu mai era doar un mic detaliu. Poate că reprezenta și pentru mine ceva mai mult și în felul acesta nu mă mai sfiam să ajung la salon. Dar eu nu! Parcă zici că sunt mai nu știu cum, dar mi-am spus de multe ori că nu suport ca altcineva să pună mâna pe mine.

Nu cred că voi reuși vreodată să înțeleg acele femei care preferă să stea nu știu câte ore într-un salon de înfrumusețare. Am înțeles că imaginea este foarte importantă și contează, dar asta nu înseamnă să te faci ca o sorcovă zi de zi. Cât despre mine îmi place să fiu o persoană simplă, fără nu știu câte straturi de fond de ten pentru zilele mele obișnuite. E adevărat că apelez la machiaj numai în caz de urgență și cam atât. Dacă ar fi după mine aș trăi bine mersi și fără machiaje.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu