marți, 2 februarie 2016

Viitoarele mele proiecte...

Încerc să mă acomodez cu noile mele responsabilități. Uneori simt că nu fac față la toate provocările, iar asta mă omoară pe interior.
Îmi doresc să fac din ce în ce mai multe lucruri. Multe persoane mi-au spus că nu am cum să mă împart în atât de multe activități.

Poate că da, în esența cuvintelor lor există puțin adevăr, dar asta nu înseamnă că nu am să fac tot ceea ce mi-am propus. Știu că o să-mi fie puțin cam greu la început, dar merită să incerc. În plus de asta mi-am propus să fac tot ce pot pentru fericirea mea.

Iar fericirea mea reprezintă toate acele lucruri care mă fac să visez în momentul în care le realizez. Aici mă refer la scris articole, articole vestimentare croșetate și bineînțeles prin desenele și schițele mele. E adevărat că am nevoie de ceva mai mult timp pentru toate aceste lucruri.

Nu știu cum voi reuși până la urmă să fac toate aceste proiecte, dar vreau să le fac. Să le fac pe toate odată sau dacă altfel nu se poate să le fac pe rând. Oricum nu vreau să dau înapoi la prima piedică. O să mai am multe piedici în drumul meu, dar asta nu mă sperie. Din contră aștept acel moment în care am să-mi privesc toate creațiile cu același zâmbet tâmp pe care îl am acum când mă gândesc la ele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu