joi, 28 ianuarie 2016

Timpul petrecut la țară

Sâmbătă o să merg din nou la țară. Abia aștept să mă alerg prin curte cu neastâmpăratul meu de câine, să-mi iau motanul și să-l duc în dormitorul meu.
Cea mai mare prostie pe care am făcut-o împreună cu motanașul meu a fost aceea să-l las să doarmă în pat în locul în care eu mă cuibăream.

Bineînțeles că lucrul acesta s-a întâmplat fără să vadă părinții mei. Dacă ar fi știut cred că mă dădeau și pe mine afară nu numai pe motan. Dar nu, în lipsa lor îmi pot iubi în pace animăluțele. Îmi pare rău însă că data trecută când era zăpada mult mai mare nu am putut să mă joc și mai mult cu al meu cățelus.

Cam așa se întâmplă de fiecare dată când îmi doresc să fac ceva pe acasă. Parcă timpul ăsta este împotriva mea și nu mă lasă mai deloc să-mi realizez acele lucruri pe care mi le doresc. Mulți mi-au spus că poate nu am încercat suficient și probabil mai am mult până am să învăț să respect tot ce se învârte în jurul meu. Poate că așa este nu mai vreau să mai contrazic pe nimeni.

De fapt nu mai vreau să mai am discuții aprinse cu nimeni. Îmi doresc ca în această perioadă să am parte doar de ceva liniște și pace. Vreau să mă concentrez mai mult pe ceea ce îmi doresc, pe ceea ce îmi place cel mai mult și nu să mă cert cu lumea din jurul meu.

Nu mai vreau să îmi mai pierd timpul degeaba fără să fac nimic bun și pentru mine. De aceea sâmbătă când voi ajunge la țară vreau să mă bucur de tot ceea ce mă înconjoară și doar atât.
cainele meu rasfatat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu