miercuri, 6 aprilie 2016

Familie, proiecte, prieteni - elemente energizante

Sunt plină de energie. Abia aștept să-mi termin toate acele proiecte pe care le-am început. Nici nu mai știu câte sunt, căci niciodată nu am stat să le număr sau să țin vreo socoteală.
Pur și simplu îmi place să fac lucruri, îmi place să profit de timpul meu și să îl fructific.

 De atâtea ori mi-am dorit să am ceva de făcut, mi-am dorit să creez, să fac lucruri frumoase de care ceilalți să se bucure. În prezent am terminat o micuță parte. Știu că săptămâna asta, mă rog ce a mai rămas din ea, am foarte multe chestii de făcut. Nu mă plâng căci știu că pot să le fac, pot să le pun la locul lor și mai cu seamă le pot face perfecte.

Abia aștept să schimb câteva lucrușoare de prin casă, abia aștept să termin botoșeii pe care i-am promis că îi voi face pentru cel mai zâmbăreț bebeluș, abia aștept să am timp pentru toate. Nu îmi voi neglija nici prietenii, pentru că nu am foarte mulți, pentru că fac parte din viața mea și pentru că de foarte multe ori mă hrănesc cu energia lor.

Familia, proiectele și prietenii toat ceea ce am nevoie pentru a face lucruri mărunte, dar perfecte. Cineva m-am întrebat câte ore dorm pe noapte. Habar nu am... probabil că vreo 5 sau 4 sau vreo 3. Mai sunt și momente din astea, dar nu regret nimic. Iar dacă cineva are nevoie de mine sunt aici, le stau la dispoziție.

Îmi place să ajut, îmi place să îmi fac prieteni, de aceea nu simt nici oboseala, nici problemele mele de sănătate și nici starea de nervozitate , de care se pare că am scăpat și nici nu mi-am dat seama de asta. Sunt câteva lucruri pe care am început să le fac fără să-mi dau seama. Nu îmi pasă de timpul pe care îl pierd, dacă fac ceea ce îmi place.

Poate să mă judece cine ar vrea, nu mă interesează. Drept dovadă că am mai făcut puțină curățenie și pe paginile mele de socializare. Și încă mai pot face, căci acesta este doar începutul. Și pentru că îmi place să fac lucruri, chiar acum am plecat la treabă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu