marți, 25 octombrie 2016

Zile frumoase cu foarte multe peripeții...

M-am mutat din nou acasă în speranța că aici voi găsi puțină liniște și armonie. Ca să fiu sinceră cu mine întotdeauna mi-am dorit să fac lucruri care să trezească interesul oamenilor din jurul meu. Nu sunt persoana potrivită pentru a face lucruri mărețe, cum nu sunt nici persoana perfectă care să-și pună în evidență toate acele calități minunate.


Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat dacă nu aș fi renunțat puțin la orgoliu meu. Poate că era timpul să fac această schimbare, poate că într-un final cineva își va da seama ce a avut de pierdut și poate așa nu va mai face aceleași greșeli.

Nu dau vina pe o singură persoană, căci a fost un amalgam total și nimic nu părea să mai funcționeze. Cum nici acasă spre exemplu nu merg lucrurile așa cum mi-aș dori. Nu credeam că totul o să fie atât de ciudat și speram ca starea mea proastă să dispară cât de repede.

Când m-am mutat acasă era încă vară și culmea exact atunci mi s-a stricat și frigiderul. Îmi venea să plâng de nervi și de draci că nimic nu îmi mergea așa cum voiam eu, dar într-un final m-am descurcat chiar dacă încă nu am încetat să mă plâng.

Prin urmare aș fi dorit să fiu puțin mai fericită, chiar dacă frigiderul m-a lăsat în pană pe timp de vară, chiar dacă am avut zile și mai proaste pe care nu am știut să le gestionez.

Nu știu dacă pot fi eu suficient de puternică încât să trec peste toate aceste nebunii, dar am învățat să numi pierd răbdarea și să am grijă la ceea ce mi se întâmplă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu