miercuri, 10 august 2016

Un început frumos de dimineață!

M-am trezit în dimineața asta cu gândul să-mi rezolv o parte din treburile mele, ca mai apoi să mai construiesc ceva.
Îmi place când îmi încep ziua plină de energie, cu atât mai mult dacă nu am băut încă zeama neagră, de care sunt îndrăgostită.

Prea multe planuri nu mi-am făcut pentru astăzi pentru că nu vreau să fiu dezamăgită la final de zi. Prefer să îmi propun lucruri puține, pe care să le fac bine și să le duc până la capăt. Nu mai vreau să încep multe lucruri și să nu duc nimic la final.

O să-mi iau treburile în serios și am să fac tot ce pot ca să-mi văd apropiații fericiți. Poate că ar trebui să încep și eu să fiu fericită, deși acum nu am prea multe motive ca să fiu fericită. Dar poate că într-o zi am să-mi recapăt și fericirea și energia de altă dată.

Sper să-mi încep ziua cu dreptul și să nu dau peste nici un fel de probleme, căci m-am cam săturat să stau să caut mereu soluții, fără să mai pot face și altceva. Cred că totuși mă voi duce să îmi fac o cafea, doar ca să-mi păstrez obiceiul și să iau o pauză mică în care să analizez diverse chestii, apoi poate cine știe poate chiar le pun în practică.

Mi-e dor de acele dimineți în care îmi beam cafeaua alături de cei mai buni prieteni. Cu siguranță ar trebui să fac ceva ca să îi pot aduna pe toți la cafeaua de dimineață. Mi-e dor de ei și nici nu știu când îmi voi face timp pentru ei, când o să pot să mai merg cu verișoara mea la alergat așa cum i-am promis.

Urăsc timpul ăsta pentru că nu pot trage de el și nu îl pot împărții așa cum mi-aș dori. Și când mă gândesc că au fost și momente în care nu știam ce să fac și îl pierdeam aiurea... parcă nici nu-mi vine să cred.

Iar acum mă rog eu de timp să nu mai treacă precum un nebun și să mă mai lase puțin să respir. Sper să-mi sfârșesc ziua la fel de bine cum am început-o să nu dau de prea multe probleme. Acum gata - chiar mă duc să-mi fac o cafea micuță și aromată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu