vineri, 27 februarie 2015

Oameni diferiti, dar acelasi tel

Nu credeam vreodata in viata asta ca as putea comunica atat de bine cu oameni diferiti de mine, oameni care au religii diferite, traditii si nu in ultimul rand gandiri diferite.
Aveam senzatia ca daca diferenta asta dintre oameni este foarte mare nu se vor putea intelege uniicu altii. Dar vad ca aceasta diferenta dintre oamenii nu este un impediment in a comunica, ba din contra se poate sa gasesti oameni care sa te inteleaga, oameni care sa fie pe placul tau, ba chiar mai mult sa vrea sa te ajute mai mult decat cei care iti sunt apropiati.

Am ramas inmarmurita cand am realizat ca pot vorbi despre anumite lucruri cu oameni pe care nu i-am vazut in viata mea, dar cu care mi-am scris, ne-am schimbat idei, ganduri. La inceput totul pare ciudat si mereu intri la anumite banuieli, iar mai apoi intelegi faptul ca sunt oameni ca si tine si cu atat mai mult pentru o dezvoltare benefica ai nevoie sa impartasesti diferite idei, sa faci parte din diferite grupuri si mai cu seama sa intelegi modul de viata al altor oameni, care nu fac parte intocmai ca si tine din aceasi societate, acelasi continent, aceasi religie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu