sâmbătă, 28 februarie 2015

Drum catre o viata sanatoasa

Sun foarte incantata de faptul ca pot schimba foarte multe lucruri la modul meu de viata si mai mult decat atat ca imi pot ajuta corpul si totodata il pot invata sa traiasca intr-un ritm si un mediu cat mai sanatos. In trecutul meu am avut perioade si perioade, unele mai bune, altele mai proaste... si da nu am stiut sa ma protejez, nu am stiut ce trebuie sa fac pentru a avea un corp sanatos si cel mai rau lucru posibil pe care am putut practic sa il fac a fost acela de a nu avea grija suficienta a ceea ce consum, hrana propriu zisa cu care al meu corp trebuia alimentat.

 La inceput cand am observat modificari ale corpului meu nu am stiut daca este din vina alimentatiei mele sau pur si simplu era momentul schimbarilor si a tot ceea ce inseamna maturizarea unui corp tanar intr-un corp cu efectul mai multor ani.
Pe parcurs am inceput sa nu ma simt bine, sa nu fiu in stare sa fac aceleasi lucruri ca la inceput. Credeam ca am imbatranit mult prea repede si ca toate acele lucruri pe care inca mi le doresc sa le fac sunt aproape imposibil de realizat. Am inceput sa intru in panica fapt ce m-a determinat sa fac cercetari asupra a ceea ce ma framanta, am inceput sa-mi fac liste cu ceea ce trebuia eu sa realizez zi de zi.

Am crezut ca va fi un adevarat calvar tot acest parcurs disperat al meu, pana intr-o zi cand o prietena mi-a spus ca a venit timpul sa fiu din nou activa si ca cel mai bine ar fi sa incerc pe cat posibil sa am o alimentatie sanatoasa si echilibrata. Pentru inceput nu am bagat-o in seama ma gandeam mereu ca ar fi vrut sa faca inca o gluma pe seama mea, dar gandul meu referitor la imbatranirea mea mult prea devreme m-a facut sa incerc si alte retede de a ma alimenta. Si treptat am inceput sa renunt la grasimi si prajeli. Dupa aproximativ doua luni incepusem sa ma simt din ce in ce mai bine, apoi incet, incet si treptat am inceput sa caut tot felul de retete sanatoase si mai mult de atat am inceput sa renunt la acele bauturi carbogazose de care eram foarte indragostita.

Am descoperit apa alcalina si mai cu seama apa perlamoldovei, incepusem sa fac progrese sa scap de acea celulita de care ma ingrozisem, numai ca uitasem un lucru important, uitasem sa fac sport, uitasem sa fac miscare, iar pielea mea era lasata si avea un aspect urat. Am apelat din nou la prieteni si am incercat sa le cer ajutorul, iar de aceasta data i-am si ascultat. Am inceput sa fac pasi mici, am inceput sa alerg, sa ma misc si sa sar la coarda. Mai intai incercam sa fac aceste lucruri o data pe saptamana, apoi de doua ori, ca mai apoi sa incerc sa ridic norma exercitiilor, dar mai ales sa le efectuez zilnic, fara sa uit de ce trebuia sa fac in continuare si de alimentatia sanatoasa pe care trebuie sa o respect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu