vineri, 27 februarie 2015

Rugaminti

Sunt curioasa cati dintre oamenii din preajma mea sunt interesati de soarta celor din jurul lor. Poate ca am prea multe curiozitati si nimeni nu poate face nimic pentru a ma lamuri intru totul,
dar asta este m-am obisnuit cu neputinta de care dau dovada unii oameni si care nici macar prin minte nu le trece sa se schimbe putin si sa fie atenti la lumea din jurul lor. Asta a fost una dintre problemele mele majore, deoarece si eu m-am impiedicat de aceasta neputinta care m-a facut sa o iau razna si sa nu fiu atenta la ceea ce se intampla in jurul meu.

Am impresia ca ma mint singura si ca tot ce se intampla se intampla pentru ca nimeni nu vrea sa-si recunoasca fiecare greselile din dreptul lui. De ce se intampla asta? Habar nu am poate ca suntem prea lasi sa recunoastem ca lucrurile de cele mai multe ori nu sunt asa cum ni le-am fi dorit noi, ci mai degraba se intorc impotriva noastra. Habar nu am de ce atata harababura, dar sper ca intr-o zi toata aceasta nebunie sa dispara, iar eu sa ma eliberez de aceasta povara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu