vineri, 5 august 2016

Când ai avut nevoie ultima dată de cei de la salubritate?

Nu știu dacă și voi ați trecut prin aceleași peripeții ca și mine, dar în ultima perioadă mi s-au întâmplat lucruri care mi-au depășit complet nivelul meu de înțelegere. Și asta nu pentru că sunt bătută în cap sau mai știu eu ce vă mai trece prin minte. 


Pur și simplu m-am blocat și nu înțelegeam  ceea ce se întâmplă cu mine. Asta poate și pentru că am avut o perioadă mai grea în care toată starea mea de echilibru a fost dată peste cap. 

E bine însă că acum toate lucrurile au început să se așeze, iar eu să le văd din ce în ce mai limpede, iar soluțiile apar de la cine nu m-am așteptat. E bine totuși că apar și nu se las încă așteptate. 

Zilele trecute însă au apărut alte probleme legate de scurgere și de apa menajeră. Singurul lucru care mi-a venit în minte pentru această problemă a fost să sun la un bun amic și să mă sfătuiască în acest sens. În timp ce vorbeam cu el prin telefon mi-am amintit că vecina mea a avut cam aceeași problemă cu o lună în urmă. 

Numai că ea și-a rezolvat problema foarte simplu, doar a accesat  www.vidanjari-desfundari-salubritate.ro și problema ei a fost ca și rezolvată. Ce să mai apelezi la o persoană sau alta te duci direct la sursă și problema e ca și rezolvată. 

Nu-i de mirare că în ultima perioadă internetul a devenit cea mai bună sursă de rezolvare a tuturor problemelor. Până și cea mai jenantă problemă pe care o ai îi găsești rezolvarea pe internet. 

Ultima dată când am accesat eu internetul a fost strict doar pentru a citi un articol dintr-un blog și bineînțeles să mă uit cu verișoara mea la un film documentar. Cine a spus că pe internet nu găsești nimic bun s-a înșelat amarnic. Acum depinde de fiecare ce alege să caute, să citească și să privească. 

Pe de altă parte nu știu nici ce deschidere au anumite persoane pentru a căuta doar acele lucruri necesare, acele mici chestii care fac diferența dintre bine și rău și apoi cine știe câți dintre tineri sunt bine intenționați pentru a face ceva bun cu informația pe care o găsesc.

Cu toate astea eu sunt foarte fericită că mi-am putut rezolva problema foarte ușor și rapid accesând o simplă pagină de internet. Cum în ziua de astăzi sunt din ce în ce mai puține firme de salubritate active, cel mai bun lucru pe care îl ai la îndemână rămâne totuși internetul. 

Bineînțeles cu simpla condiție să știi ceea ce vrei să cauți, dar mai ales în ce scopuri folosești acea informație. Cred că astea sunt cele mai importante aspecte pe care le poate avea internetul. 

Într-un fel poate fi benefic și necesar, iar în altul poate deveni coșmarul de care vrei să scapi și să nu te mai întâlnești cu el. Cât despre probleme și rețelele de canalizare mereu vom avea probleme, unele mai mari și altele mai mici în funcție de ceea ce se deteriorează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu