marți, 9 august 2016

Durerea de cap o mare pacoste pentru mine...

Parcă zici că m-a trăsnit o durere direct în cap, parcă m-ar fi fulgerat ceva.
De câteva zile durerea asta își cam face de cap, de parcă ar fi la ea acasă. Am zis că poate o fi ceva de la răceală, dar mă tot ține așa de câteva zile bune și nu știu ce să mai iau.

Poate că o mare parte din aceste dureri de cap le am și pentru că stau până noaptea târziu să lucrez la diverse chestii și nu mai apuc să mă odihnesc. De exemplu și în acest moment aproape de miezul nopții încă lucrez la unele articol, la un raport pentru televiziune și lista poate continua fără oprire.

Aș putea înșirui aici sute de chestii care stau și așteaptă să le rezolv. Nici măcar la alergat cu verișoara mea, Ana, nu am mai reușit să ies. Deși mititica se tot roagă de mine să ieșim odată la alergat. Chiar și în seara asta m-a rugat să ieșim, numai că eu ca de obicei încerc să termin toate tâmpeniile în loc să mă ocup doar de ceea ce am eu de făcut pentru mine și binele meu.

De obicei se întâmplă asta de fiecare dată când vreau să-mi depășesc limitele și încerc să ajut pe toată lumea. Mi-am dorit din totdeauna să fac ceva bun pentru toată lumea din jurul meu și se pare că uneori o dau rău de tot în bară și nu mai pot remedia nimic.

Acum să vedem cum aș putea remedia eu aceste dureri de cap insuportabile ce mă lovesc exact atunci când mi-e lumea mai dragă. În cea mai mare parte sunt convinsă că o parte mare din vină e numai a mea. M-am neglijat prea mult timp, iar acum trebuie să mai suport și consecințele.

Oricum timpul nu îl mai pot da înapoi și din ceea ce a fost nu mai pot schimba nimic, dar mă gândesc serios ca în viitorul apropiat să mai schimb câte ceva în comportamentul meu ciudat. Acum doar sper să scap de aceste dureri de cap ce-mi provoacă o stare de disconfort și nu mă lasă să lucrez liniștită ca și până acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu