marți, 9 august 2016

Crezi că n-aș putea să încep și altceva?

Nu mai caut vinovații de foarte mult timp, chiar dacă tu nu ai observat asta. Sunt conștientă că vina aparține amândurora și mai știu că fiecare sfârșit are și un început.
Poate că era timpul pentru o schimbare, poate că fiecare dintre noi își dorea altceva, dar nu voia să recunoască asta și până la urmă s-a întâmplat ce s-a întâmplat.

Ți-am spus de la început nu mă mai întorc în trecut. Acum vreau să am timp și pentru mine, vreau să fac toate acele lucruri pe care nu am putut să le fac în ultima perioadă. Nu am nimic ce să-ți reproșez am renunțat demult la acest aspect numai că tu nu realizezi. E ușor să faci reproșuri, să spui în glumă vorbe care dor și mai cu seamă vorbe, pe care nu mai ai cum să le vindeci.

Știi foarte bine că nu-mi plac lucrurile de mântuială, la fel de bine cum știi că îmi place să migălesc pe ici, pe colea lucrurile pe care le îndrăgesc cel mai mult. Nu mai sunt un copil pe care să-l minți cu te mir ce și apoi să-i spui că ai făcut totul pentru ea.

Îmi pare rău doar pentru că ai ucis o parte din mine... poate și cea mai frumoasă. Știi mi-e greu să mai am încredere în cineva sau să ofer zâmbete ca înainte. Nu mai pot face asta acum, dar sper ca timpul să vindece tot, iar eu să-mi văd de treaba mea. Și da, la țară, la mine acasă îmi este mult mai bine acum decât oriunde altundeva.

Tu nu crezi asta pentru că tu nu știi cum este să fii aproape de casă și totuși atât de departe de familie. Sentimentul ăsta m-a ucis încet și sigur. Am mai păstrat doar câteva lucruri ce mă leagă de trecut, dar te asigur că sunt doar acele lucruri care mi-au fost de folos și nimic mai mult.

Știi foarte bine că atunci când am placat nu am luat nimic mai mult, ci doar ceea ce era al meu. Tot ce am făcut împreună le-am lăsat la tine, pentru că nu vreau nimic din trecutul ăsta.

 Am învățat că îmi pot face tot ce vreau de una singură și nici nu te urăsc pentru toate vorbele urâte din ultima perioadă, pur și simplu le-am ignorat mi-au intrat pe-o ureche și mi-a ieșit pe cealaltă. Și da am mai învățat ceva - viața are cursu ei, iar la fiecare pas se întâmplă să găsești ceva mai bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu