duminică, 1 martie 2015

Ca o umbra...

Nu imi amintesc de toate problemele mele, pentru ca nu imi doresc lucrul asta, pentru ca m-am saturat sa traiesc in trecut si pentru ca de cate ori ma gandesc la trecut de atatea ori imi tot fac mai mult rau decat bine asa ca nu, nu mai vreau sa aud de trecut, de problemele lui si de tot ce tine de el.
Poate ca am obosit sa ma tot ascund si stiu ca nu este cea mai buna solutie sa ma ascund, dar daca nu am incotro, ce pot face eu un simplu muritor? Nu stiu, nu stiu unde sa ma indrept sau ce sa fac - solutiile nu sunt usor de gasit, dar nici nu pot face prea mult abuz de memoriile mele, din moment ce ele imi aduc doar durere.

Solutia perfecta ar fi fost sa uit totul, dar cum asta este imposibil, nici nu vreau sa ma mai stresez si sa ma mai chinui cu asta. Asa ca am inceput treptat sa imi croiesc un alt stil de viata, de fapt imi doresc sa-mi realizez o alta viata, departe de tot ce inseamna trecut, departe de tot ce insemna imposibilitati si neputinte. De esecuri nu imi este frica, din moment ce stiu ca macar am incercat sa fac anumite lucruri, sa le duc la bun sfarsit astea sunt mult mai importante. Cred ca daca am mai lasa asa putin cate putin din rautatea noastra, lumea ar deveni altfel am fi cu totul si cu totul diferiti si mai speciali.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu