joi, 27 august 2015

Cafeaua de dimineata

Nici nu m-am trezit bine ca am simtit nevoia de a-mi face o ceasca de cafea.
Nu stiu cata cafea voi reusi sa beau eu azi, dar cert este ca imi place atat de mult cafeaua incat nu as renunta la ea sub nici o forma.

Nu cred ca as rezista daca intr-o dimineata m-as trezi fara cafea. Cred ca in cel mai rau caz m-as duce sa-mi cumpar cafea cu dimineata in cap. Nu mai stiu cand am inceput sa beau cafea cred ca eram prin clasa a opta cand am gustat prima cafea si am inceput sa beau cafea serios in liceu.

 Oricum cred ca acea perioada din liceu a fost una dintre cele mai grele, deoarece in acea perioada am trecut de la copila rasfatata la fata care trebuia sa munceasca in lipsa parintilor, sa aiba grija de fratele ei mai mic si bineinteles sa nu neglijeze scoala. Toata acea perioada m-a transformat, m-a maturizat rapid incat m-am trezit intr-o zi ca nu mai aveam in fata nici un obstacol, nimic de pierdut. Cam atat imi amintesc eu acum despre prima mea cafea, apoi bineinteles au mai urmat si altele pe timpul facultatii.

Iar acum in prezent imi face placere sa-mi beau cafeaua dimineata la tara inconjurata de familie si de prietenii mei apropiati din copilarie. Ce vremuri frumoase am trait pe atunci si cate amintiri placute ne-au ramas. Si daca stai si te gandesti pe toate le gasesti doar servind o ceasca de cafea langa cei dragi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu