joi, 27 august 2015

Timpul pentru schimbare

Am tot auzit diverse controverse in ultima perioada legate de tot felul de chestii neortodaoxe spun unii.Nu-mi vine sa cred ca nici acum unii oamenii nu au reusit sa treaca peste vechile lor mentalitati.
Ne-am obisnuit odata cu trecerea timpului sa fim rai, carcotasi, dar mai mult decat atat sa fim egoisti si sa ii urmam pe cei care ne sunt aproape. Nu stiu ce a dus la aceasta nebunie totala si criza de umanitate pana la urma, dar stiu sigur ca aceasta mentalitate invechita nu ne va face niciodata sa evoluam. Si aici nu ma rever la evolutia asta rapida a tehnologiei sau a ceea ce insemna creativitatea unor oameni. Ma refer la faptul ca am uitat sa fim oameni, am uitat sa mai simtim lucrurile din jurul nostru si am uitat sa ne regasim in acele lucruri pe care le creem. De aceea de cele mai multe ori ii criticam pe ceilalti din cauza neputintelor noastre.


Cu cat vedem mai mult ca ceilalti au succes, iar noi nu avem acel succes pe care ni-l dorim nu mai suntem in stare sa ne sustinem apropiatii asa apar de cele mai multe ori, certurile, despartirile si toate acele intrigi nebune. Nu despre intrigi vreau sa va vorbesc in acest articol ci mai degraba despre faptul ca anumite persoane nu se pot obisnui si impaca cu anumite slujbe care sunt oferite in cadrul unor studiouri de videochat. Am mai spus-o de cate ori am avut ocazia, daca tu nu esti pus in situatia unei persoane de ce iti place sa o critici. Pana la urma fiecare isi alege propriul drum in viata si nu cred ca ar trebui ca altcineva sa intre cu picioarele in viata persoanei in cauza.


Sunt curioasa cati dintre voi va respectati prietenii si nu ii criticati pentru ceea ce fac sau spun. Am fost pusa in situatia in care un grup de prietene s-au hotarat sa lucreze intr-un astfel de studio de videochat, dar asta nu inseamna ca le-am dat la o parte din viata mea sau ca am inceput sa le critic. Mai intai de toate le stiam fiecareia problemele legate de familie si atunci am incercat sa ma pun il locul lor. Doar punandu-te in pielea celuilalt vei intelege cu adevarat necesitatile si motivul pentru care a facut asta altfel nu ai nici o sansa. Iar referitor la studiourile de videochat puteti gasi mai multe detalii despre asta pe Lucky Studio aici.


9 comentarii:

  1. ca bine zici in articol! Unii judeca fara sa aiba habar despre ce e vorba, dar asa e romanul carcotas ... poate s-or destepta pana la urma :)

    RăspundețiȘtergere
  2. “asa e perfect de acord. Chiar daca lucrez in videochat

    asta nu inseamna ca tre sa ma arati cu degetul. Mai degraba ma invidiezi ca am intr-o zi castiguri pe care

    tu le obtii in cateva saptamani! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. “cred si eu ca iti convine sa lucrezi in videochat in cazul asta! Mai ales ca ai si bonusuri si conditii la care altii doar viseaza :P stiu ce inseamna sa lucrezi la lucky studio, de asta zic ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ii roade invidia pe unii :)) asa le trebuie... daca stau si mananca la ciuperci ca sa nu zic altceva in loc sa afle despre ce e vb. Chiar e misto sa lucrezi ca model de videochat :D

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ma judeca! Asta zic oricui. Daca aleg sa fac videochat nu e treaba ta, e alegerea mea. E modul meu de a castiga bani mult mai rapid si mai usor decat tine! PUNCT!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu vorbi fara sa stii – asa cum zic niste versuri. Stiu ce implica sa lucrezi in videochat si nu e deloc cum crede lumea, ba din contra, muuuult mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar sunt comici unii cand ii auzi ce spun :)) nu stiu nimic despre nimic da` se trezesc sa vorbeasca :))) eh... tre` sa ii iertam

    RăspundețiȘtergere
  8. bai fetelor dar voi chiar va bateti capul cu ce zice unul sau altul? Vedeti-va de treaba si faceti acolo bani multi, macar sa aiba pentru ce sa ii roada invidia :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Serena perfect de acord cu tine, de fapt cu toata lumea :P cand nu stii despre ce e vb mai bine taci :) sa lucrezi in videochat iti poate aduce foarte multi bani :D

    RăspundețiȘtergere