miercuri, 26 august 2015

Lucruri simple si frumoase

Sunt din ce in ce mai mult interesata sa fac lucruri noi.
Mi-as dori ca intr-o zi sa ajung sa fac toate acele lucruri, pe care acum le cred imposibile si de neatins. Nu stiu totul despre lucrurile din jurul meu, dar imi doresc ca in fiecare zi sa mai invat cate ceva. Acel ceva care sa ma fac sa-mi doresc atat de multe, incat la un momendat sa-mi dau seama ca am trecut prin toate si ca am trecut cu folos.

 Stiu ca fiecare experienta in parte aduce cate ceva nou. De acel nou am acum nevoie. Nu stiu cum se comporta la altii setea de cunoastere, dar pe zi ce trece eu imi doresc sa acumulez din ce in ce mai multe informatii. E ca si cum te-ai apucat de scris o carte si te straduiesti sa o scri in cateva zile sau mai bine spus iti doresti s-o termini de scris in doar cateva ore. 

Pentru multi aceasta posibilitate de a scrie o carte in doar cateva ore pare o adevarata nebunie, dar asta nu inseamna ca dintr-o multime nu exista nici o persoana care sa faca asta. In plus de asta sunt convinsa ca mai exista si acea continua intrecere intre persoane, de a face cat mai mult, de a stii cat mai mult fata de ceilalti. Cel putin asta ne mai tine uniti, asta ne mai tine umani si ne face sa ne diferentiem de celelalte vietuitoare - competitia pentru cunoastere. De aceea am inceput sa-mi realizez propria lista cu lucrurile pe care nu stiu sa le fac. 

Lista am facut-o pentru mine, intrucat imi doresc sa repar toate lucrurile stricate si bineinteles sa invat sa fac acele lucruri pe care inca nu le stiu. Vreau sa invat sa dansez. Asta este una din chestiile pe care nu le stiu, iar pentru asta m-am inscris la un curs de dans Bucuresti. Sper ca aici sa invat cat mai multe lucruri noi despre fiecare pas de dans in parte. Nu sunt experta in asta, dar sper ca de-a lungul timpului sa-mi dezvolt si aceasta abilitate.

 Cand stau si ma gandesc ca in trecut nu voiam sa fac mare lucru si nici macar nu-mi trecea prin minte sa incerc atatea lucruri noi. Totul a inceput in acea zi cand ma plictiseam groaznic si mi-am dorit sa fac ceva mai mult. Asa am inceput prima data sa pun pe hartie toate acele lucruri pe care nu stiu sa le fac. Si imi doresc ca in curand sa stiu tot si despre toate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu