sâmbătă, 28 martie 2015

Aventuri

Ce parere aveti despre domnisoarele care se grabesc spre maturitate si care in plus de asta le plac aventurile cu barbatii insurati?
Eu nu am o parere buna despre ele, nu pentru ca as avea ceva cu ele in mod special, ci doar ca uneori mi-e din ce in ce mai greu sa le inteleg atitudinea si de ce nu comportammentul lor agresiv de a se lega de cate un barbat insurat si cu responsabilitati. Pana de curand aveam impresia ca eu am mentalitatea prea invechita si poate ca nu inteleg lucrurile noi, ce se petrec in preajma mea sau poate ca sunt atat de concentrata la ceea ce urmeaza sa fac incat uit sa mai fiu atenta si la ceilalti oameni din jurul meu, dar cata ipocrizie pe aceste fatuci?

Am avut de suferit candva de pe urma unui astfel de exemplar, dar m-am ridicat si am mers mai departe, chiar daca pe dinauntru ma simteam ca un om mort. Acum dupa atata timp de la acea intamplare nu ma mai surprinde nimic, chiar daca uneori imi mai trec cativa fiori cand imi dau seama ca numarul acestor fete creste pe zi ce trece, iar modelele lor in viata nu le aduc un comportament tocmai adecvat si bun. Nu cred ca aceasta nebunie va trece asa usor, dar poate cine stie miracolele nu vor intarzia sa apara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu