luni, 2 martie 2015

Increderea

Am o problema cu a mea incredere de sine. Nu stiu ce se intampla cu mine, poate ca situatiile prin care am trecut m-au facut sa-mi pierd toata acea incredere de care ma bucuram candva. Am ajuns sa fiu mai rau decat un copil mic, nu mai am incredere in nimeni si in nimic.
Toate parca sunt impotriva mea... Nu stiu daca mobilizarea mea de a face unele lucruri m-ar putea ajuta cu adevarat, dar eu sper sa pot trece peste aceasta perioada grea. Daca ar fi fost vorba doar despre mine era cum mai era, dar nu sunt implicata numai eu ci si oamenii care ma iubesc si imi sunt alaturi in momentele dificile.

Cat timp va trece pana imi voi recapata increderea fata de mine si fata de ceilalti? Nu stiu, dar sper ca intr-o buna zi sa pot trece peste toate problemele mele si sa-mi pot lua viata de la cap. Sa ma bucur de ea ca un om normal. Nu cred ca cer lucruri prea mari sau de ne realizat, doar ca uneori imi este greu sa ma mai mobilizez. Voi ce sfaturi aveti sa imi dati? Astept aici linistita sa imi scrieti parerile voastre in legatura cu acest subiect...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu