marți, 31 martie 2015

Curiozitati

Oare care sunt cele mai de pret relatii? Credeam ca relatiile de sange sunt cele mai importante si mai spectaculoase,
dar oadata cu trecerea timpului mi-am dat seama ca pe deoparte m-am cam inselat si ca lucrurile nu sunt asa cum le-am gandit eu sau cum imi imagineam eu ca sunt. In tot acest amalgam nu am reusit sa aflu prea multe despre relatii, doar ca am ramas cu un gust amar, pe care incerc sa-l fac sa dispara. Imi doresc foarte mult ca relatia dintre mine si fratele meu sa nu se destrame sau sa se deterioreze niciodata. Am trecut prin prea multe greutati si zile aventuroase impreuna ca sa se intample ceva rau cu aceasta relatie.

In alta oridine de idei nu as vrea sa stric nici relatiile cu amicii mei desi in ultima perioada am vazut ca tot se intampla cateva lucruri, pe care le-as putea numi ciudate. Sper ca ale mele relatii sa nu se destrame niciodata, iar oamenii implicati sa fie cu adevarati fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu