joi, 5 martie 2015

Truse de scule...

Tata ma bate mereu la cap sa ii achizitionez si lui o trusa cu diferite scule, pentru a nu mai se duce la nu stiu ce prieten, vecin sau ruda sa se imprumute de nu stiu ce cheie sau nu stiu ce fier, care il ajuta la nu stiu ce operatie.
Oricum toata traba asta cu hai cumpara-mi scule este destul de complicata si mai ales in cazul meu, intrucat sunt fata si nu am nici o legatura cu toate acele chestii pe care tata le face. In plus de asta nu stiu ce scule foloseste daramite cum se numesc. Asta este problema care mereu imi da batai de cap si de care presimt ca nu o sa scap prea repede. Cu toate astea m-am hotarat sa incerc sa-i fac cat de cat pe plac, chiar daca nu ma descurc asta nu inseamna ca nu ma pot informa. Am avut ceva probleme in trecut legate de aceste treburi, dar nu le-am dat prea multa importanta. Uneori impresia mea este ca tata chiar o face in mod intentionat. Am inceput sa cred ca ii place sa ma vada cum ma chinui in incercarea de ai face lui pe plac.

Gandul ca nu ma pot descurca in asemenea situatii ma agita si in acelasi timp ma enerveaza foarte rau. Cand vezi ca aceeasi persoana draga din jurul tau te supune de fiecare data la ceva ce tie nu iti place parca nu iti mai vine sa mai ajungi sau sa le treci pragurile. In fine in cele din urma am inceput sa ma obisnuiesc cu aceste lucruri neintelese de mine si pana la urma am inceput incet incet sa fac si cateva cercetari. Prima senzatie a fost aceea ca este imposibil sa pot invata denumirea acelor scule sau modul lor de utilizare, dupa aceea am inceput sa ma obisnuiesc, ba chiar mai mult sa le recunosc in momentul cand le vizualizez. Cine ar fi crezut ca acele lucruri care par la un moment dat imposibile pot deveni posibile daca esti in stare sa faci si cateva eforturi suplimentare. Iar spre norocul meu am dat peste un site/firma care se ocupa cu asemenea scule si mi-a fost mult mai usor sa le invat si sa le deosebesc unele de altele. Am fost bucuroasa sa descopar faptul ca pe site-ul Oficial Lincos pot gasi foarte multe detalii si in acelasi timp scule de care pana atunci nici nu auzisem. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu