duminică, 1 martie 2015

Plimbarica

Vara asta vreau sa fac alte lucruri, imi doresc si vreau o vara diferita, plina de senzatii tari si de lucruri bune, imi doresc asta pentru ca nu am mai simtit demult asa ceva.
Vreau ceva bun, vreau ceva care sa ma faca sa traiesc, sa-mi trezeasca toate simturile care-s adormite profund si nu par sa dea nici un semn de viata. Ce sa fac? Nu am mai avut de foarte mult timp o pauza buna in care sa fac tot ce-mi doresc - la inceput am spus asta este, dar acum nu mai vreau sa spun asta, vreau sa fiu fericita, vreau sa zambesc asa cum n-am zambit niciodata.

 Pare imposibil chestia asta pentru o persoana care nu sta nicio clipa degeaba si care tot timpul se concentreaza asupra muncii ei. Nu sunt singura care fac asta sunt constienta ca sunt destule persoane in situatia mea, dar eu am spus: gata! E timpul si pentru ceva distractie, pentru prietenii si pentru oamenii apropiati mie. Abia astept concediul!

Inainte cand se apropia vacanta, concediul mai bine spus il vedeam ca pe un dusman, ca pe un inamic care vrea sa-mi strice toata munca. Dar acum vad lucrurile altfel si mai tot timpul ma gandesc la vacante, daca s-ar putea ca intrega mea viata sa fie o vacanta nu m-as supara absolut deloc. Si asa ca la final as putea spune: vreau vacanta, vreau vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu