miercuri, 29 iulie 2015

Dor de emisiune

Yuppi de saptamana viitoare incep din nou emisiunea mea preferata in direct. Sunt asa de fericita pentru asta.
Toata perioada asta cat am fost in concediu si s-au facut inregistrari mi-a fost dor de emisiune, de colegi si de glumele lor. E greu cand te obisnuiesti cu ceva sa te desprinzi de acel ceva pentru o perioada de timp.

 Desi pare hilar chestia asta pe cat e de grea pe atat e de profunda si nu pentru ca indragesc eu emisiunea, ci pur si simplu pentru ca este altceva pe langa ceea ce eu lucrez aici zi de zi. Nu-mi place sa am numai emisiuni de politica, mai vreau si alteceva. Urechea mea refuza sa auda numai politica si iar politica, mai simti nevoia si de altceva.

Cred ca si voi sunteti de acord cu mine. Asculti politica pana la un moment dat dupa aceea ti se scarbeste si parca mai ai nevoie si de acel altceva, care sa te faca sa te simti confortabil si care sa-ti dea acel imbold de care ai nevoie. Daca nu razi intr-o zi inseamna ca ai pierdut acea zi si nu o mai poti recupera, de aceea imi place ca la sfarsitul zilei sa fiu fericita, iar emisiunea baietilor este ca un antidot de fericire. Chiar nu mai conteaza ca muncim mult sau ca emisiunea incepe tarziu. Putem trece peste somn, putem trece peste oboseala si ne putem amuza copios fara ca nimeni sa ne inteleaga.

Nu cred ca exista metoda mai buna de relaxare decat realizarea acestei emisiuni si nu cred ca exista persoane mai capabile decat Blaj si Bubanu care s-o modereze. Am incredere in ei ca pe viitor vom face lucruri si mai distractive in cadrul emisiuni, cel putin eu una ma bazez pe umorul celor doi. Ma gandesc la lucruri noi pentru emisiune si da ma gandesc sa pun in functiune si pagina de facebook.

Sau ceva care sa mearga pe online legat de emisiunea lor. Ar fi bine daca as putea sa fac ceva si ar fi mult mai frumos daca mi-ar si iesi. Insa pana atunci, pana la un nou sezon de emisiuni nu-mi ramane decat sa caut materiale bune si sa-mi pun planurile in miscare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu