vineri, 8 ianuarie 2016

Mi-e fomică!...

M-am trezit de dimineață cu o foame de nedescris.
E adevărat că aseară nu prea am putut să mănânc cine știe ce. De vină pentru toată nebunia asta nu este altcineva decât nesuferita mea de răcială.

 Nu știu cum de m-a găsit tocmai pe mine gazdă bună și s-a aruncat așa brusc în brațele mele, dar nu mai scap odată de ea. Având în vedere că ies mereu ba dintr-o zonă călduță, ba dintr-o zonă rece cred că asta mi-a adus pacostea de răceală pe cap.

Parcă nu aveam eu destule probleme, mai aveam nevoie și de ea. Fac ce fac și tot de o pacostea de asta dau, nu scap nici cu slujbe la biserică. Dacă cineva a vrut să se răzbune pe mine, cred că acesta este momentul oportun pentru tot și toate.Cum spuneam cina mea de aseară a fost doar o simplă mandarină pentru că nu am putut mânca altceva, iar în dimineața asta m-am trezit înfometată.

Nici nu știu cu ce m-aș putea hrăni așa de dimineață, în condițiile în care eu eram obișnuită să servesc doar o ceașcă mare de cafea. De fapt în ultima perioadă cam așa îmi încep eu fiecare dimineață. Știu că ceea ce fac nu este tocmai bine și că aș putea avea probleme cu stomacul.

Și fie vorba dintre noi cred că și programul ăsta dezordonat pe care îl am m-a adus în situația în care anemia și-a făcut și ea apariția. Păi cum să nu-și facă apariția când eu nu asimilez alimente importante cum ar fi: lapte, branză, ouă, pește și mai nou acum carne. Cred că ajung la vorba tatei, când îmi spunea că la un moment dat o să ajung să mă hrănesc doar cu aer.

 Pe atunci îl credeam răutăcios cu mine, dar pe zi ce trece imi dau seama că are din ce în ce mai mare dreptate. Nu știu ce va mai fi, dar dacă nu o să-mi respect mesele principale s-ar putea cât de curând să ajung pe la spital. Și s-ar putea să nu fie doar o simplă vizită, ci ceva mai mult de atât... Deci ce naibii mănânc?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu