vineri, 8 ianuarie 2016

Vreau ceva nou!

Am început acest an cu mari speranțe.
Mi-am permis să sper că lucrurile din viața mea se vor îndrepta, mi-am permis să sper că în curând voi reuși să-mi realizez măcar una dintre dorințele mele.

Mi-am permis să visez către mai bine și nu știu dacă acest drept al meu mă va ajuta într-un fel. Știu că dorințele mele nu sunt lucruri foarte simple sau ușor de realizat, dar nu pot înceta din a spera către ceea ce îmi doresc.

Nu sunt disperată să obțin aceste lucruri, dar îmi doresc să ajung în acel punct în care să pot spune -  da! a meritat să trăiesc, a meritat să încerc să lupt pentru ceea ce mi-am dorit. Nu sunt sigură că anul acesta îmi va fi de ajuns pentru a-mi realiza visele.

Încotro mă îndrept nici eu nu mai știu îmi doresc doar să fiu sănătoasă, deoarece restul lucrurilor le pot face singurică. Mai greu, în mai mult timp poate dar știu că odată și odată tot voi reuși. Siguranța asta provine de pe urma faptului că mereu m-am zbătut să am ceea ce îmi doresc.

Chiar dacă pare pompos eu sunt foarte conștientă de ceea ce am avut, pentru ceea ce am luptat, dar și pentru ceea ce îmi doresc. Am învățat de-a lungul anilor că nu există nu pot, ci mai degrabă există nu vreau. Iar neimplicarea pare mult mai rea decât nereușita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu