sâmbătă, 2 ianuarie 2016

Să mai dăm burtica jos!

Am întrecut măsura în această perioadă. Și nu cred că sunt singura persoană ce și-a întrecut limitele la mesele bogate de sărbători.
Cum nu pot accepta să rămân cu aceste kilograme în plus m-am hotărât că este timpul să-mi pun ordine în mesele principale, să renunţ la toate acele gustări și dulciuri dintre mese.

Asta ar fi foarte ușor pentru cineva ca mine care deja a mai făcut acest lucru și în trecut. Dar mai este o problemă pe care trebuie să o tratez cu seriozitate și responsabilitate - mișcarea- pe care nu prea am mai făcut-o în ultima perioadă. Poate sună absurd pentru o persoană ce merge până la birou pe jos fără să apeleze la nici un mijloc de transport. 

Ei bine să nu vi se pară ciudat căci mie una această moșcare îmi este insuficientă. Dacă vă gândiţi că poate voi apela poate la o sală de fitness vă înșelaţi amarnic. Nu îmi place să merg în nici o sală de fitness, în plus îmi place să alerg în aer liber. Mi se pare mult mai normal așa decât să stau închisă într-un spaţiu în care uneori simt că mă sufoc. 

Poate sunt eu prea exagerată, dar nu prefer să stau acasă și să fac cu totul și cu totul altceva. Și nu vreau să mă înţelegeţi greșit, dar pur și simplu nu sunt persoana care să îndrăgească să-și piardă timpul prin săli de fitness. Poate că eu sunt cea care greșesc acum, dar ce să fac așa sunt eu... 

Oricât aș încerca să mă readaptez la lucrurile astea nu sunt făcute pentru mine. Unii chiar sunt disperați să meargă cât mai multe ore pe zi în sălile de fitness. Ei sunt învățați poate săconsume tot felul de proteine sau chestii de genu, care sa te ajute să arăți din ce în ce mai bine. 

Și dacă nu știai gasesti aici proteine masa musculară și tot ce este necesar. Oricum în cele mai multe cazuri depinde de cel care le consumă, programul lui de activitate, cât și regimul alimentar pe care îl ține. Când cineva îmi spunea că este foarte greu să te menții pe linia de plutire după ce ai început acest program parcă nu îmi venea să cred.

 Dar după ce am încercat să-mi fac propriul meu program și să încerc să-l respect mi-am dat seama că acea persoană avea dreptate și că nu pot lua totul așa în derâdere...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu