vineri, 8 ianuarie 2016

Lucruri interesante despre clădirile înalte

Întotdeauna am avut o întrebare la care nu am putut să-mi răspund. Și anume cum pot fi curățate spațiile comerciale, dar mai ales cu ce?
Mereu am fost impresionată de acele clădiri mărețe ce au diferite povești de spus. Nu numai că atrag prin măreția lor, dar și prin modul în care au fost făcute.

 Pot spune că înfățișarea acestora îți poate trezi diferite stări și sentimente în momentele în care le privești. Îmi plac foarte mult acele clădiri turn, care sunt foarte înalte, iar cele mai multe sunt îmbrăcate în sticlă de tip oglindă.

N-am înțeles niciodată de ce mă simt atrasă de aceste clădiri, dar întotdeauna am fost și am rămas curioasă să le aflu mai degrabă poveștile. Având în vedere că nu în totdeauna găsești pe cineva disponibil care să-ți vorbească despre istoria acestora, m-am hotărât în urmă cu ceva timp să caut singurică detalii despre toate acele clădiri pe care le găsesc interesante. Așa am aflat printre multe altele că în cele mai multe clădiri de genul acesta sunt birourile unor firme, ceea ce mă face să cred că aceste clădiri sunt foarte bine întreținute.

Odată am avut posibilitatea să merg într-o astfel de clădire pentru a rezolva o anumită problemă de care nu mai scăpam. Cum din fire sunt timidă mi-a luat ceva timp până am reușit să-mi stăpânesc emoțiile și să intru în acea clădire. După ce mi-am rezolvat problema și mă grăbeam spre ieșire am observat o femeie ce curăța suprafața imensului hol. Am stat puțin în loc și am privit-o. Eram uimită de faptul că avea o îndemânare incredibilă de a manipula acel mop.

 Parcă și în aceste momente îmi amintesc de faptul că femeia își făcea treaba cu foarte mare responsabilitate sau cel puțin acest lucru s-a întipărit în mintea mea. Nu știu exact care a fost motivul pentru care s-a întâmplat acest lucru, dar mă gândesc că poate am fost impresionată de curățenia impecabilă a acelei suprafețe.

 Nu întotdeauna ai norocul să asiști la curățarea unor astfel de spații și poate că da, acesta a fost motivul pentru care am fost foarte impresionată. În altă ordine de idei am păstrat în memorie imaginea acelei lavete, cu care femeia încerca să usuce suprafața spălată. Mi s-a părut a fi o lavetă foarte pufoasă ce absoarbă fiecare strop de apă, iar urmele lăsate de mod deveneau invizibile.

 Nu știu cât timp i-a luat acelei femei să curețe acea imensă suprafața, dar mai târziu avem să aflu că pot găsi și eu același tip de lavete pe laveteindustriale.ro. Nici prin minte nu mi-a trecut că pentru un lucru atât de minor, cum sunt lavetele sunt firme specializate pentru fabricarea și distribuirea lor.

Poate că nu aș fi fost interesată de aceste detalii, dacă nu eram atrase de ele. Oricum în mintea mea va rămâne mereu acea imagine a curățeniei desăvârșite și mă voi întreba mereu dacă eu voi reuși și voi fi în stare să am parte de aceeași curățenie în casa mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu