luni, 27 iulie 2015

... alte lucruri

Vreau sa-mi investesc timpul in chestii utile pentru mine, in chestii care sa ma faca sa zambesc si mai mult decat atat sa nu ma plictiseasca.
M-am tot gandit ca poate nu ar fi timpul trecut sa incep sa-mi termin fiecare poveste, pe care am inceput-o, dar din pacate nu am mai avut timp sa le scriu si cate un final. M-as dori sa fac acele lucruri, pe care nu le-am mai facut de foarte mult timp si pe care totusi mi le doresc atat de mult.

Ma gandeam ca poate ar fi bine sa imi fac timp sa mai vad si eu cateva filme care imi plac. De multe ori imi doresc sa stiu tot, cu toate ca nu m-am intrebat niciodata de unde aceasta dorinta de a stii tot si mai cu seama de a avea forta pentru a realiza cat mai multe lucruri in jurul meu. Probabil ca cea mai mare parte din vina o are bunica. Ea m-a facut sa fiu asa curioasa, chiar daca pe atunci nu eram decat o micuta fetita, ce nu stia multe lucruri.

Intr-un timp mi-am dat seama ca toata nebunia asta, cu a stii cat mai multe m-a ajutat de cele mai multe ori in viata asta nedrepta, dar nici cand stii prea multe nu este prea bine.In ultimile zile am inteles ca daca stii prea multe, iti pot veni in ajutor toate informatiile, dar in acelasi timp iti pot face foarte mult rau. Asta am observat la majoritatea oamenilor, care isi mai dau cat de cat interesul pentru ca treaba lor sa fie bine facuta. Am observat prin cate greutati trece un om, doar de dragul de a stii ca treaba lui e bine facuta. In schimb am descoperit ca astfel de oamenii sunt in ce mai greu de gasit.

Sunt dezamagita pentru asta si sunt dezamagita pentru multe altele, iar daca as avea o putere magica as incerca sa schimb toate lucrurile rele si stricate din jurul meu. Dar asa cum nu am puterea asta nu-mi ramane decat sa incerc pe cat posibil sa repar raul facut de ceilalti si sa astept ca intr-o zi lucrurile se vor rezolva, fara ca altii sa se simta deranjati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu