luni, 6 iulie 2015

Ce faci ca sa nu-ti mai rozi unghiile?

Am o problemuta, pe care in ultimul timp am transformat-o intr-o ditamai problema. Am prostul obicei de a-mi roade unghiile atunci cand nu ma simt in largul meu, cand grijile ma coplesesc sau in momentele de maxima tensiune.

Nu stiu sigur daca sunt doar proastele mele obiceiuri sau mai sunt si alti oameni pe aici care sa-mi adopte aceste obiceiuri defectoase, caci nici nu stiu cum sa le mai numesc. Atunci cand ma ambitionez si spun ca gata am scapat, exact atunci intervine ceva si-mi reiau fara sa fiu atenta aceleasi obiceiuri proaste, iar cel mai prost dintre toate ramane tot rosul unghiilor.

Au fost momente cand imi taiam unghiile foarte scurt si nu puteam sa le mai rod, deoarece in acest fel imi faceam multe rani. Dar au fost momente cand am renuntat la a-mi scurta unghiile, intrucat imi doream sa am si eu ca celelalte prietene unghii lungi cu diverse modele.

Asta nu a prea tinut, pentru ca uitam de adevaratul meu motiv pentru care le pastram si din nou ajungeam sa le rod. Am stiu inca din momentul cand mi-am pus in gand sa renunt la prostia asta de a-mi roade unghiile, ca trebuie sa existe ceva pentru a nu mai face acest lucru nu foarte placut.

Nebunia asta a durat pana intr-o zi cand in sfarsit mi-am dat seama ca pot scapa de tampenia asta fara costuri suplimentare sau mai stiu eu ce tratamente sau trucuri. Imi curatam unghiile si aveam tendinta sa-mi dau unghiile cu lac, cand brusc mi-a venit ideea sa-mi dau cu lac unghiile de fiecare data cand simt nevoia sa-mi rod unghiile.

In primul rand nu imi pot roade unghiile daca simt miros de lac pe unghii, cu atat mai mult ca are un gust amarui, iar in al doilea rand, daca este un lac de calitate iti si ingrijesti unghiile, fara sa ti se para ca faci un efort in plus.

Daca ma gandeam la chestia asta mai devreme nu mai imi faceam atatea probeme, dar cum nu sunt atenta mai deloc la ceea ce se intampla in jurul meu trebuie sa suport consecintele. Sunt curioasa daca voi folositi alte trucuri sau poate cine stie apelati la vreun tratament special. Trebuie sa recunosc si faptul ca nu m-am gandit niciodata ca pot scapa de aceasta problema cu ceva ce folosesc de ani de zile si care bineinteles s-a dovedit in timp a fi foarte util.

Astept si parerile voastre, pentru ca imi doresc foarte mult sa stiu si ce trucuri aplicati voi, dar si sa interactionam asa cum se cuvine. Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu