marți, 28 iulie 2015

Ploaie dupa o perioada caniculara

Dupa o saptamana caniculara s-a incumetat si ploaia sa se arate la fata. Ma gandeam ca va fi o ploaie usoara fara fulgere sau tunete.
Nici nu speram de dimineata ca voi avea nevoie de o umbrela, dar se pare ca daca nu o sa se opreasca o sa am nevoie mai mult decat de o simpla umbrela, poate si de o pelerina de ploaie ceva gen.

 Imi place cand ploua, imi place sa privesc stropii de ploaie cum se rasfrang pe pamantul uscat. E ca si cum te simti coplesit de dureri, iar cineva apare si iti ia putin cate putin din suferinta. E un mod placut de a te linisti si a te relaxa pentru inceputul unei zile si de ce nu pentru a te odihni pentru a doua zi.

Vremea asta imi aduce aminte de un inceput de toamna frumos cu multe amintiri placute. Iubesc toamna, deoarece ma pot bucura de ploaie in fiecare moment si cu toate astea ca e vremea capricioasa sa place sa simt prospetimea vegetatiei. Cred ca stiti cu totii ca dupa ploaie, iarba are cel mai placut miros ca sa nu mai vorbim de floricele sprintene pe dealuri si campii. E minunat sa le simti pe toate intr-o singura adiere de vant.

Mai am un motiv pentru care imi place toamna si anume acela ca toate frunzele sunt viu colorate, galbene, rosii, aramii, un adevarat paradis al culorilor. Inca nu ma pot hotari ce anotimp imi place mai mult. Le iubesc pe toate intrucat fiecare are frumusetea lui, dar nu pot spune inca, pe care il indragesc mai mult.

Gata ajunge cu atatea nostalgii mai bine ne-am intoarce la vremea de afara. Intre timp ploaia a inceput sa-si intre in drepturi, iar afara cad stropi mari de ploaie. Nu stiu cand s-a schimbat asa dintr-o data, dar ma bucur de faptul ca nu mai este caldura atat de mare. Acum totul este mai suportabil si nu mai este nevoie sa mai dai drumul la aerul conditionat. Insa mi-am dat seama ca am o micuta problemuta.

 NU mi-am luat nici o umbrela de acasa si acum sunt prizoniera la birou. Pana nu va trece ploaia nu am cum sa plec acasa. In concluzie va trebui sa raman aici si sa-mi mai omor timpul cu ceva. Sper sa nu dureze mult. Nu prea am chef sa-mi tot pierd timpul pe aici si sa stau intr-un colt si sa ma uit la pereti. Vai, vai ca nu mai trece ploaia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu