marți, 22 martie 2016

O relație frumoasă de prietenie

Nici măcar nu mai știu cum să încep acest articol... sunt atât de fericită pentru prietenii mei din depărtare. Puțin câte puțin o să ajungă pe marile scene.
Ce poate fi mai frumos decât să te bucuri pentru ei, pentru cineva la care ți și care te face să te simți bine numai când te gândești la acele persoane.

Și nu sunt naivă așa cum cred multe dintre persoanele care se cred apropiate mie. Nu, chiar nu sunt naivă. Îmi place să mă bucur pentru ceilalți, îmi place să asist la fericirea lor. E o chestie ce mă face și pe mine să mă simt bine chiar dacă se întâmplă să am probleme în viața personală. Cel mai frumos lucru pe care l-am învățat de la ei a fost să fiu cu zâmbetul pe buze chiar dacă pe interior au sufletul sfâșiat, iar durerea dă năvală.

Până la urmă nu suntem mașini suntem oameni și avem suflete, avem sentimente și putem fi răniți foarte ușor și foarte rapid. Mi-am propus în cele din urmă să devin ceva mai optimistă și să las gândurile negre deoparte. Până la urmă în viața asta mai treci și prin zile proaste și nefericite, însă este foarte important pe cine ai alături și cine dorește să te ajute fără să-ți ceară nimic în schimb.

Cred că astfel de persoane sunt din ce în ce mai rare și chiar dacă am încerca să ne schimbăm puțin comportamentul nu vom reuși prea curând. Sunt sătulă de probleme și zile triste. A venit timpul să iau parte la fericire și să fiu parte din această fericire.

Mi-am dat seama, bineînțeles cu ajutorul prietenilor mei că pot fi fericită și datorită lucrurilor mărunte, ce nu au un preț, dar care au o valoare foarte mare. De exemplu acum în timp ce scriu mă bucur să ascult pe internet unul dintre concertele prietenilor mei.


Abia aștept să ne scriem iar mesaje, să vorbim și poate cine știe de data asta chiar vom reuși să ne adunăm într-un colț și să povestim din aventurile noastre. Oricum noi povestim, aici pe net tot ce se întâmplă, detalii de culise, lucruri mărunte ce uneori ne fac să ne simțim atât de apropiați unii de ceilalți.

Cine a spus că distanța este o piedică e un adevărat mincinos. Și poate că prietenii mei au cea mai mare dreptate - o relație adevărată nu ține cont nici de distanță, nici de origini, nici de timp și nici de nimic altceva. Aștept cu nerăbdare ziua în care vom reuși să ne facem timp să ne vizităm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu