joi, 31 decembrie 2015

A mai trecut un an cu bune și rele

Încă puțin și se mai termină un an. Cu prea multe lucruri nu mă pot lăuda.
De fapt nici nu știu dacă am cu ce mă lăuda. Între timp încerc să-i mulțumesc pe toți așa cum fac de obicei.

Poate cine știe anul viitor voi avea mai mult noroc, talent și în cele din urmă visele mele vor deveni realitate. Nu e chiar atât de rău să stai și să muncești pentru visele tale, cum nu este rău nici când încerci de sute de ori să faci ceva, dar totul este împotriva ta...

Oricum ar fi sunt fericită pentru că pot face lucruri, altele mai bune, altele îmi ies prost și totuși încerc și culmea mai și reușesc să mă motivez singură. Cred că ăsta este singurul lucru ce mă face să nu mă opresc din lupta mea pentru visele mele.

Nu sunt foarte mărețe, dar pentru mine ele înseamnă tot. Nu știu dacă anul ăsta a fost un succes sau un eșec total, deoarece nu am stat să-l contorizez. Cel puțin de un singur lucru sunt foarte sigură am întâlnit oameni frumoși ce mi-au dat un strop de speranță și nu m-au lăsat să cedez în momentele grele.

Nu vreau să dau nume, pentru că nu vreau să pară doar o simplă listă unde sunt notate niște nume. Dar fiți siguri că aceste nume le voi păstra în sufletul meu mereu. Poate că în sfârșit pentru mine este acel nou început pe care mi-l doream atât de mult.

Sau doar poate că e o simplă rază de speranță către mai bine, mai frumos, mai bun. Sunt încântată de actualele mele proiecte, dar sunt și mai fericită când mă gândesc la viitoarele. Sincer abia aștept să încep noul an cu și mai multe proiecte, cu veselie și cu un strop de iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu