joi, 17 decembrie 2015

Am fost din nou la țară

Săptămâna trecută am fost la țară în speranța că voi scăpa de plictiseală.
E adevărat de câte ori ajung acolo am foarte multe chestii de făcut și uit și de plictiseală și de oboseală și de tot ce este urât. De fapt mă duc la țară mai mult pentru relaxare.

Chiar dacă pentru unii asta sună foarte ciudat, pentru mine acest lucru este ceva foarte normal. Oricum nu am așteptări foarte mari de la oamenii din jurul meu, cu atât mai mult să mă înțeleagă. Nimeni nu mă poate înțelege, deoarece nu este în pielea mea.

Și spre deosebire de alți ani mai nou am observat că toată lumea se ferește de munca de la țară. Mie una mi-a plăcut din totdeauna să fac câte ceva nou, iar la țară ai această posibilitate. Și mult mai frumos decât atât, poți să faci ceva din nimic. Poți să faci lucrușoare frumoase din chestiile reciclabile.

Asta cu reciclatul o poți face oricând și nu numai la țară, numai că oamenii din ziua de azi sunt mult prea comozi ca să mai facă ceva nou și pentru ei. Oricum am ajuns la concluzia că nu mai are rost să-mi răcesc gura cu nimeni.

De căte ori le explic căte ceva tot de atâtea ori se fac toți că nu înțeleg... Și atunci de ce să mai faci ceva și pentru ei? NU. De acum înainte o să fac acel ceva doar pentru mine și familia mea și cam atât... Restul învățați să vă descurcați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu