miercuri, 16 decembrie 2015

Aș schimba lumea dacă aș putea...

M-am plictisit să stau numai în casă.
M-am plictisit de foarte multe chestii care au devenit atât de banale. M-am plictisit de toate lucrurile pe care le fac foarte ușor și nu îmi mai aduc nici un fel de satisfacții. M-am plictisit și în același timp m-am săturat de nepăsarea oamenilor din jurul meu.

Recunosc nu sunt eu modelul de urmat, nu sunt o persoană model, dar totuși încă mai ofer ajutor acelor persoane ce au nevoie de acest ajutor. Nu sunt perfectă deși mi-aș dori. Eu am tot încercat să-mi formez o lume a mea, o lume a perfecțiunii, din care să nu-mi lipsească nimic.

Toată lumea mi-a spus că asta nu se poate întâmpla și că am să fiu foarte dezamăgită. Dar nu. Nu vreau să mă gândesc încă la eșec. Nici măcar nu am început bine să mă lupt cu morile de vânt. Chiar dacă lumea mi-a spus de foarte multe ori că în acest fel nu fac nimic mai mult decât să-mi pierd timpul, eu nu accept asta.

Nu vreau să încep ca o învinsă, nu vreau să mă tem de ceva ce încă nu am început să fac, ba din contră deja am început să-mi fac planuri pentru viitor. Ceea ce și pentru mine este destul de curios este acel timp în care pot face eu toate aceste schimbări, de fapt sunt la fel de curioasă ca și ai mei amici cât timp o să mă țină această idee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu