joi, 17 decembrie 2015

Lucruri simple și multe de făcut pe parcursul unei zile

M-am trezit așa de dimineață și nici măcar nu știu de ce am făcut asta...
Dar daca tot nu mai am somn așa cu noaptea în cap m-am gândit că ar fi mult mai potrivit dacă m-aș apuca de treabă. Zis și făcut nu mai vreau să pierd nici o secundă din timpul pe care îl am.

 Mi-am dat seama atât de brusc, cât de important este timpul pentru mine. Am o mulțime de lucruri de făcut, o mulțime de promisiuni pe vare sper să le duc la bun sfârșit. Deși ieri nu mai aveam chef de absolut nimic și eram atât de plictisită, astăzi m-am trezit atât de dimineață.

 Probabil că nu am mai putut dormii din cauza grijilor pe care le am. Mi-am dorit din totdeauna să fac din ce în ce mai multe lucruri. Iar acum când știu să fac destule lucruri îmi dau seama că nu am timp suficient pentru toate deși îmi doresc atât de mult.

Cred că de aici vine și nevoia mea de a-mi sacrifica odihna și orele petrecute cu oamenii pe care îi iubesc. Știu sunt o ființă puțin ciudată, ambițioasă și câteodată puțin nebună. Cred și de fapt sunt convinsă de un singur lucru, nevoia mea de a mă împărți în toate direcțiile este de cele mai multe ori cauzată de acele persoane care mă tot cicălesc de câte vreun lucru.

 Iar chestia asta mă scoate din sărite destul de rău, chiar daca pe moment nu recunosc, nu vreau să recunosc acest lucru. Sunt atât de curioasă în tot ceea ce privește viitorul și chiar mi-aș dori să văd ce se mai întâmplă și astăzi. Oare voi termina la timp tot ce mi-am propus să fac în această zi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu