joi, 31 decembrie 2015

Sfârșit de 2015

Ultima parte a acestui an aș putea spune că a fost cea mai bună din întreg anul.
Și asta nu pentru că am avut mai mult chef de muncă sau că am rezistat mult mai bine diferitelor tentatii... Ci pentru că acum sunt mai bogată cu foarte multe chestii, sunt cu mult mai fericită decât în trecut și bineînțeles sunt mai bogată în nepoței.

 Căci cadoul meu de Crăciun a constat în venirea pe lume a nepoatei mele Maria. Încă nu am reușit să o vizitez și nici nu cred că mai am timp acum în acest an, dat fiind puținele ore rămase până la noul an. Oricum nu cred că acest lucru este important. Lucrurile cu adevărat importante le păstrez în suflet și în inimă, chiar dacă uneori mă mai supăr eu din când în când lucrurile bune tot le păstrez. Asta ca să nu mai îmi spună lumea că sunt o ființă foarte răutăcioasă.

Nu sunt răutăcioasă chiar de loc, doar că uneori urăsc exagerările pe care le aud mai la tot pasul în jurul meu. Asta mă face să par mult mai dură în fața celorlalți și bineînțeles unii chiar au impresia că am ceva personal cu ei. Ei bine, nu am nimic cu nimeni și nici nu aș vrea să-mi stric acum sfârșitul de an. Cât despre viitor m-am gândit foarte serios la noile mele proiecte.

O să-mi fie mai greu la început, deoarece nu sunt obișnuită cu afaceri, cu proiectele pe care mi le doresc, dar știu că mă pot adapta foarte repede asta mai ales dacă primesc și ajutorul oamenilor pe care îi iubesc. Mi-am dorit întotdeauna să-mi fac o afacere care să fie doar a mea și sper ca la sfârșitul anului viitor să mă pot bucura de aceasta afacere. Să o pun pe picioare așa cum îmi spune deseori fratele meu.

 M-am gândit să încep această afacere cu rochițe deosebite și poate cine știe poate introduc și alte chestioare cum ar fi câteva invitații, telegrame, mesaje scrise într-un mod mai special. M-am gândit la acest lucru deoarece mie îmi place foarte mult să-mi petrec timpul realizând de fiecare dată câte ceva nou din hârtie, materiale textile, culori și ațe colorate.

Așa îmi vin toate ideile pe care încerc să le pun în practică. Cum încerc să mă retrag din domeniul meu de activitate încerc să-mi umplul timpul cu micuțele chestioare care îmi plac și mă fac de fiecare dată să fiu și mai creativă decât ziua precedentă. Nu știu dacă asta constă în exersarea imaginației mele în fiecare zi sau pur și simplu am vreun dar divin pe care încă nu l-am descoperit.

Cât despre invitații și lucrurile mărute și plăcute m-am inspirat pentru ideea mea de pe www.deluxe-cards.ro. Acolo am găsit lucruri care mă fac să-mi imaginez și mai multe bunătăți în acest domeniu. Cum nu sunt adepta copy-paste am început să-mi fac propriile mele creații. Încă nu le-am scos pe piață căci aștept momentul oportun pentru fiecare în parte.

 Da, da, da - asta pot spune că este cheia unui adevărat succes. Să știi să faci lucrurile perfecte când alții se împotmolesc, să inițiative când ești în impas și mai cu seamă niciodată să nu renunți la visul tău. Iar cum toate astea nu se poate fără muncă, până la urmă munca rămâne cel mai bun alibii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu