joi, 17 decembrie 2015

Relaxare maximă prin a croșeta câte ceva

După ce am terminat de croșetat câteva eșarfe pe care le-am și vândut acum am altceva de croșetat.
Partea cea mai nasoală este aceea că timpul este foarte scurt. Nu știu dacă voi reuși să termin la timp tot ce am de croșetat.

Nici măcar nu știu dacă o să pot face față în continuare. Având în vedere că mai fac și multe alte lucruri, chiar nu știu cum o să mă descurc până la finalul anului. SIncer abia aștept să mă reapuc de croșetat. Este o activitate ce mă face să mă relaxez extrem de mult și bineînțeles mă ajută să-mi dezvolt creativitatea.

Chiar dacă iubitul meu nu este de accord cu toate aceste lucruri, eu nu mă pot lăsa încă de croșetat. Recunosc am avut ghinionul să am parte de micuțe accidente, dar nici astea nu m-au făcut să mă îndepărtez de croșetă și de ațe. Cu toate astea presimt că într-o bună bucată de vreme prietenul meu o să-mi arunce ațele pe geam dacă mă mai vede cu ele.

De fapt aceasta a fost și amenințarea lui, dacă nu mă opresc din croșetat mi le aruncă pe geam. Dar am făcut ce am făcut până acum și am reușesc să-l opresc de fiecare dată. Nu știu dacă mă voi axa în continuare doar pe asta sau dacă voi încerca să-l extind.

Problema este că nu știu cât de mult aș putea extinde așa ceva. În fine va trebui să mă gândesc de două ori mai mult dacă vreau să mai fac ceva bănuți din asta sau pur și simplu să mă relaxez. Nu știu ce va mai fi, dar voi încerca să mă gândesc și la acest lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu