marți, 29 decembrie 2015

Iubesc trandafirii mai mult decât as încerca să mă iubesc pe mine

Deși titlul meu pare destul de absurd pentru majoritatea oamenilor, acesta este doar o parte de adevăr.
Acasă, la țară am mult mai multă grijă de tufele de trandafiri decât de sănătatea mea. Iar acest moft l-am dobândit cu mult timp în urmă.

 Mai exact de pe vremea când mă plimbam pe ulițle satului și observam cum oamenii din jurul meu nu știau care mai de care să-și îngrijească grădinița de flori. În acele zile ale copilărie mele mi se părea totul ilogic și nu înțelegeam mare lucru din ce se întâmpla cu exactitate în jurul meu.

Mai târziu aveam să aflu de la școală tot felul de lucruri impresionante și frumoase despre plante. Cam așa am ajuns eu să pun în parctică acasă, în gădinița mea de flori, ceea ce învățam la școală. Pentru mulți dintre colegii mei de la școală nu era altceva decât o pierdere de timp, o bătaie de cap în plus, dar pe mine m-a atras și într-un fel eram fascinată de lumea plantelor.

Cu timpul am crescut și am început să iubesc plantele și mai mult, iar trandafirii au fost acele plante de care nu m-am putut despărti deși îmi păreau așa firavi în miez de iarnă. În sfârșit am ajuns să am la țară câteva tufe de trandafir pe care sper ca în fiecare an să le înmulțesc.

După atâta amar de vreme am reușit ceea ce mi-am propus cu mult timp în urmă. Și poate că da, de aceea iubesc atât de mult fiecare floare de trandafir, căci doar eu știu cât am trudit pentru fiecare în parte - practic ele sunt cea mai frumoasă răsplată a mea.
trandafir înghețat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu