joi, 17 decembrie 2015

Fără fulgi de nea, fără bucurie...

Zilele astea am fost puțin tristă.
Nu am fost tristă pentru că o persoană sau alta au fost motivul, ci pentru că nu am mai văzut la fereastra mea nici un fulg de zăpadă. A fost atât de cald în aceste zile încât am crezut că o să mai avem parte de încă o toamnă.

Săptămâna trecută mi-am zis în sinea mea las că o să fie doar o zi două cu soare și apoi o să vină și iarna. Dar nu a fost chiar așa. Și chiar dacă la început nu am avut nici un fel de îngrijorare acum mă tot gândesc la tot ce se întâmplă...

Vreau să vină iarna, vreau să am zăpadă de acest Crăciun. Atât îmi doresc puțină zăpadă de acest Crăciun în rest sper să mă descurc în toate problemele mele pe care dintr-un motiv sau altul mi le-am făcut. Nu știu de ce mă simt atât de tristă pentru ceva ce nu îmi aparține.

Probabil că prietenul meu bun avea dreptate nu sunt obișnuită să pierd, nu îmi place să pierd. Dar ce să-i faci va trebui să mă obișnuiesc aproape de fiecare dată că nu toate sunt pe placul meu. Nu știu dacă am eu ceva mai special sau doar îmi doresc atât de mult ceva ce nu pot controla niciodată.

 Daca stau bine să mă gândesc nici pe mine nu mă pot controla câteodată. Vreau zăpadă, vreau să privesc iar flori de gheață pe fereastra mea în fiecare dimineață când mă trezesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu