joi, 31 decembrie 2015

Încurcăturile trecutului și așteptările viitorului

Am încercat de curând să fac un experiment cu mine.
Încă îl continui căci nu am ajuns cu el la final. Îmi doresc tare mult să nu mai fiu atât de impulsivă, deși în ultima perioadă am avut parte de foarte multe lucruri urăte.

Nu știu dacă pentru toate am fost eu vinovată sau poate că nu am înțeles foarte bine cum ar trebui să comunic cu cei din jurul meu. M-am întrebat de ce îmi doresc atât de mult să se sfârșească acest an... Răspunsul l-am aflat în această seară.

Nu îmi mai doresc să am parte de neplăceri, de aceea mă gândesc la noul an ca la ceva magic, ca la acel ceva ce reprezintă scăparea mea din lumea asta orgolioasă.În mintea mea s-a întipărit un gând micuț cum că eu aș putea schimba nebunia asta către care tot alergăm, dar care nu ne oferă nimic bun, nimic pozitiv.

Oricât de mult m-aș schimba eu știu că o singură persoană nu este suficientă pentru a face cât mai multe lucruri pozitive... Așa că m-am gândit să influențez puțin câte puțin opinia oamenilor din jurul meu. Știu că pare o nebunie și în mare parte recunosc nu mă aștept la prea multe rezultate.

Poate că îndrăznesc să visez prea mult, dar îmi doresc schimbarea asta atât de mult încât aș fi în stare să muncesc de două ori mai mult decât un om obișnuit. Am observat că pentru foarte multe persoane munca poate fi un adevărat chin și o adevărată provocare.

Eu nu mă pot plânge de asta sunt obișnuită să muncesc mai mult decât pot alții să recunoască asta. În fine regretele acum nu mai contează pentru ce a fost mă pregătesc pentru viitor, azi tot ce mai contează este pregătirea mea pentru viitor, iar viitorul meu începe chiar azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu