joi, 31 decembrie 2015

De ce-mi lipsește energia?

Nu știu de ce sa ma apuc mai întoi poate că e vremea să mă hotărăsc mult mai repede.
M-am saturat să dau explicații pentru ceva ce nu ar trebui să intereseze pe nimeni. Problema mea e aceeași din totdeauna, numai că astăzi m-am cam săturat să aud mofturile altora.

 Pur și simplu m-am săturat! Oricqt de mult m-aș chinui eu să îmi schimb o parte din comportamentul meu tot nu reusesc să fac asta. Sunt prea multe lucruri în jurul meu pe care le urasc. Nu vreau să par răutăcioasă, dar chiar nu mai pot în stilul ăsta.

Am tot încercat să fiu pozitivă, numai că în jurul meu nu se întâmplă chiar ceea ce îmi doresc eu cu adevărat. Astăzi m-am trezit cu chef de scris, chef de a face ceva și de a nu-mi pierde timpul numai că tot cheful meu a fost spulberat. Sper să îmi fac ceva chef mai târziu și să-mi revin. Încerc să fac lucrurile în ritmul și în timpul meu.

 Am așteptat atât de mult anul ăsta nou, pentru proiectele mele, pentru dorințele mele. Mi-am dorit să scriu cartea aia, mi-am dorit să îmi fac propriul meu catalog cu rochițe... Pentru mulți dintre oameni lucrurile sunt simple, dar pentru mine sunt chiar așa simple.

 Nu am înțeles niciodată și nici nu cred că voi reuși să înțeleg ce se întâmplă cu mine de îmi pierd cheful pentru orice într-o clipă. Mă gândeam la un moment dat că poate este vorba de vreo energie pe care eu mi-o risipesc aiurea...

Sau poate că pur și simplu îmbătrânesc și încep și eu ca mulți alți să am toane. Să fiu mofturoasă, să nu îmi mai convină nimic, să mă plictisesc din orice și lista poate continua mult și bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu