joi, 15 octombrie 2015

Ambiția

Am multe lucruri de făcut în timul unei zile și sunt momente în care nu le pot duce pe toate la bun sfârșit deși mi-aș dori să fac asta.
Îmi amintesc și acum că în copilărie rudele îmi spuneau că sunt înceată și mototoală. Nu îmi făcea plăcere să-i aud spunând asta despre mine, dar eram conștientă că atunci parcă aveam două picioare stângi în loc de unul și bineînțeles două mâini stângi în loc de una.

Între timp am mai crescut și lucrurile s-au schimbat. Poate că s-au schimbat mai mult decât mă așteptam și așa încetul cu încetul mi-am dat seama că sunt mult mai rapidă decât acele persoane care în trecut făceau glume pe seama mea. Acum în prezent sunt zile când mă întreabă cum de reușesc să fac tot ce-mi doresc fără să mă plâng și fără să renunț la acel lucru.

Pentru mine este simplu căci obțin tot ce vreau. Cu puțină ambiție pot face chiar mai mult decât îmi doresc și nici nu mă stresez prea tare să arăt lumii prea multe lucruri. Pentru mine este suficient cât am și cât pot să duc, deoarece trebuie să recunosc și faptul că acum în prezent am și proiecte pe care nu am reușit să le finalizez, dar pentru care mă zbat în fiecare moment căci nu vreau să le pierd.

Pentru toate lucrurile bune din viața mea sunt datoare unei singure persoane, iar acea persoană sunt eu și nimeni altcineva. Țineți minte perseverența și ambiția sunt adevăratele calități pentru succesul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu