luni, 26 octombrie 2015

Vise și dorințe

Dacă aș fi trăit în timpuri străvechi pe vremea cavalerilor și al domnițelor de la palat cu siguranță aș fi fost îndră gostită de rochiile lor. Cum asta nu a fost posibil căci sunt prezentă aici mă gândesc la faptul că nu este timpul trecut să îmi realizez ceea ce îmi doresc.

E puțin probabil să încep cu picioarul stâng, deoarece cred că toată lumea știe care sunt adevăratele motive pentru care mulți dintre noi nu își pot duce visele la bun sfârșit. Nu spun că aștept de la cineva să-mi cadă ceva din cer, nu chiar nu îmi doresc asta, drept pentru care am început să-mi iau visul în serios și să încerc să fac ceva numai și numai pentru a-l realiza.

Cred că dacă le-aș spune ce am de gând prietenilor mei îmi vor spune că sunt puțin nebună și că-mi lipsește o rotiță. Probabil că sunt căci astfel m-aș gândi poate să fac o afacere mult mai rentabilă decât să stau la mașina de cusut și să încep să cos rochițe. Dar ce să fac dacă pasiunea asta mă freamătă și nu-mi dă pace. Am zis totuși să încerc să fac ceea ce îmi place și poate cine știe pe viitor voi avea succes și voi dezvolta această afacere.

Dar până la viitor trebuie să mă gândesc foarte bine ce voi face în prezent, căci trebuie să-mi stabilesc și anumite priorități. Când am să realizez prima mea rochie din colecția prorprie de vise am să-i fac câteva poze și am să o postez aici pentru a vă da și voi cu părerea, dar până atunci vă las în compania unei alte rochițe foarte frumoasă a altui creator/creatoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu