joi, 15 octombrie 2015

Glume neînțelese

Am făcut vrute și nevrute mai mereu indiferent de ce au avut voință cunoscuții mei sau nu. Deseori nici măcar nu îi luam în seamă cu ceea ce ei se chinuiau sa îmi povestească.
Știu că asta a fost lipsă de respect din partea mea, dar nu aș vrea să mai continui așa de aici încolo. Recunosc obțin tot ce îmi doresc pentru că sunt foarte ambițioasă și nimeni nu mă poate schimba. Au încercat mulți până acum să mă facă să mai cedez puțin câte puțin.

Ei cred că ambiția mea uneori este prostescă, deoarece în mintea lor nu este posibil ca un om să muncească, de fapt să creeze 24 de ore din 24 de ore. Nici eu nu am crezut asta mult timp, pâna ce am observat că joaca mea de a face câte ceva s-a transformat în această dorință de nestăvilit de a crea în fiecare moment al zilei. Ei spun despre mine că nu iau nici o pauză. Nu este adevarat am și eu pauzele mele, am și eu ca oricare altă persoană temerile mele și da, rareori dar se întâmplă îmi place să dăruiesc și să fac mici surprize oamenilor din jurul meu.

Drept dovadă că nimeni și nimic nu este perfect în lumea asta am și eu propriile mele gafe, pe care încerc să le îndrept de fiecare data când îmi amintesc de ele. Una dintre ele a fost puțin cam nesărată, cel puțin din partea mea, căci l-am făcut pe vărul meu să meargă la o ședință de masaj. Totul s-a întâmplat sub pretextul că este ziua lui de naștere și că merita să fie și el sărbătorit de către noi într-un fel mai aparte, mai special, de care să-și aducă aminte mult timp de acum încolo. 

Bineînțeles că lui i-a plăcut ideea și s-a dus acolo unde noi l-am trimis fără să mai stea pe gânduri însă partea proastă a fost aceea că a aflat prietena lui. Prea multe detalii nu știu ce s-a întâmplat după aceea mai ales că domnișoara a întrat pe diverse adrese sa vadă unde a fost acesta probramat. 

Și bineînțeles nu a ratat nici adresa www.masajclub.ro întrucât domnișoara știa că printul ei a mai avut asemenea escapade. În fine mi-a părut rău că dintr-o glumă doi oameni s-au certat, partea frumoasă este aceea că au stabilit sa ramână împreună și să treacă peste acest incident. Și chiar îmi doresc să nu fi rămas supărați pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu