vineri, 30 octombrie 2015

Căsuța cea nouă

Înca puțin și se sfârșește și acest an. Cine ar fi crezut că din tot ce mi-am propus pentru anul ăsta am reușit doar jumătate să duc la bun sfârșit.
Pentru anul viitor nu îmi mai fac nici un fel de plan, de fapt o să încerc să termin ceea ce nu am reușit în acest an.

Deși la prima vedere pare destul de ușor vă spun că treburile nu stau chiar așa. Cu toate că anul acesta am încercat tot felul de variante doar, doar pentru a-mi duce la bun sfârșit una dintre dorințele mele. Mai exact îmi doresc de foarte mult timp să schimb ceva la casa de la țara și nu e vorba că se dărâmă sau mai știu eu ce altceva, dar pur și simplu îmi doresc ca cel puțin anul viitor să-i schimb fațada.

Cred că de vreo patru ani mă obsedează cum arată casa pe afară, nu îmi mai place deloc. De foarte multe ori am încercat să mai schimb pe ici pe colo câte ceva, mai întâi am crezut că ar fi mai bine dacă aș schimba ceva pe dinăuntru, ca mult mai târziu să-mi dau seama că problema mea nu era legată de interior, ci de fapt de exterior. Nu știu de ce de fiecare dată îmi complic eu xistența când le pot lăsa și așa, vorba românului. Probabil ca nu îmi place să asist nepăsătoare la ceea ce se întâmplă în jurul meu și nevoia de a face cât mai multe lucruri mă împinge să lucrez din ce în ce mai mult fără oprire. 

V-am spus de multe ori că sunt ciudată, dar niciodată nu am simțit asta pe pielea mea, probabil că în sfârșit m-am trezit și eu la realitate și observ cât de ciudată sunt... Cu toate astea nimeni nu îmi poate scoate din cap ideea mea de a schimba fațada casei, măcar anul viitor vreau să fac acest lucru și să-l duc la bun sfârșit, chiar dacă voi fi nevoită să renunț la anumite lucruri. 



Nu îmi mai fac griji pentru absolut nimic știu că va veni o vreme când toate se vor rezolva fără să îmi mai bat eu capul cu tot felul de prostii. Dar până una alta am reușit să achiziționez ceva materiale pentru dorința mea, de pe adrenco.ro și sunt convinsă că în curând voi avea cea mai frumoasă căsuță - asta numai dacă ai mei părinți mă vor lăsa să fac acele schimbări majore pe care mi le doresc atât de mult.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu