joi, 15 octombrie 2015

Implantul dentar

În aceste zile friguroase mi-am amintit prin câte a trebuit să trec anul trecut și câte am avut de tras în urma unor probleme de sănătate. Nici nu vreau să îmi mai amintesc ce dureri am avut și cu atât mai mult în timpul acelor zile ploioase și friguroase.  Cred că ar trebui să vă povestesc mai degrabă ce s-a întâmplat în urmă cu un an.

În copilăria mea am avut o problemă cu o descreierată de dentistă și de atunci am tot evitat să mai trec pe la stomatolog. Asta s-a întâmplat până acum doi sau trei ani, căci într-un final m-am decis și am reușit să intru într-un cabinet stomatologic. Acolo am găsit cel mai bun stomatolog de care puteam să dau. Săracul de el a avut atâta răbdare să mă asculte, să mă îndrume, dar mai ales să reușească să mă facă să-mi doresc să-l las să-mi îngrijească dantura.

Nu știu cum de a reușit să-mi câștige încrederea, dar uite că a făcut-o și într-un timp foarte scurt. A reușit să scoată ce era de scos și să îngrijească ce mai era de îngrijit. După ce a făcut tot ce era făcut am avut și câteva discuții despre ce mai trebuia să mai fac. Am vorbit și despre implantul dentar. La început eram puțin cam dezamăgită și după acele discuții cu dentistul am început și eu să caut informații despre acest implant.

Mi-a spus Bogdan, dentistul meu, că operația de implant nu va fi ceva ușor și că da va trebui ca eu să fiu foarte atentă după. Nu a vrut să mă sperie prea tare încât eu eram deja speriată și i-am cerut puțin timp de gândire, căci în acel moment eram confuză și nu știam ce răspuns să îi dau. Îmi era teamă de durere și îmi era teamă de așa numitele complicații de după operație.

Între timp am mai navigat puțin pe internet și m-am interesat de un factor și anume implant dentar preț. Știam că va fi destul de costisitor pentru un salariu ce nu depășește minimul pe economie, dar mi-am asumat și riscul ăsta. Am vorbit cu părinții și cu prieteni apropiați pentru a mă sprijini în acest demers...

Și sincer nu mă așteptam ca răspunsurile lor să fie afirmative și mai mult decât atât să mă susțină și moral. Până la urmă am luat decizia de a-mi face implantul. Mi-am zis că ce a fost mai rău a trecut și acum este momentul meu să strălucesc, să am mai multă grijă de mine și bineînțeles să fiu mult mai fericită decât în trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu