vineri, 30 octombrie 2015

Ultima dorință!

Când am să mor aș vrea să mor cu inima împăcată.
Vreau să știu că tot ce am făcut e bun făcut și că lumea din jurul meu se va bucura de ceea ce eu le-am lăsat. Nu cred că există plăcere mai mare ca atunci când vezi că cei de lângă tine sunt atât de mulțumiți și fericiți de ajutorul primit de la tine.

Cam asta îmi doresc eu în acele momente când nimic nu va mai conta. Până la urmă fiecare are dreptul la ceea ce își dorește mai mult, cum fiecare este dator în viața asta să facă ceva indiferent dacă este bine sau rău. Cât despre impresiile celorlalți nu prea mă interesează de ceea ce spun ceilalți.

Aș vrea doar să am mai mult timp pentru oameni, căci simt că în ultima perioadă am pierdut timpul pe lucruri care nu au o importanță foarte mare.  Nu știu cât de mult timp mai am sau dacă mai am timp, dar încerc pe cât posibil să fac în așa fel încât nimeni din cei care mă cunosc să fie dezamăgiți de acțiunile mele.

Cred că prea multe nu mai sunt de spus doar că uneori simt nevoia să fac mult mai mult decât pot face acum. Asta este starea mea de acum și nimeni nu o poate schimba, poate că există șansă de schimbare, dar nu acum și nu aici...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu