miercuri, 14 octombrie 2015

Răcială din nou

Am răcit! De fapt sunt răcită cobză și nu știu ce remediu să mai găsesc pentru a mă simții mai bine.
Nu mai vreau să mai iau pastile pentru răceală cu pumnul și nici nu mă simt în stare să mai beau ceai cu litrul. Vreau și eu să scap mai repede de această problemă.

Astăzi am fost toată ziua morocănoasă și nu m-am putut concentra la nimic. Pe lângă faptul că brusc devin foarte isterică mai sunt și acele momente parcă de vin așa din neant ce-ți strică toată ziua. Azi chiar m-am străduit să mă țin cât de cât pe linia de plutire. Știu nu sunt persoana perfectă, deșteaptă și frumoasă, dar încă mai sper că lucrurile se vor remedia în privința mea.

Cu toate că de multe ori nici mie nu îmi vine să cred prin ce stări trebuie să trec și mai ales atunci când sunt răcită. Nu e nimic confortabil și plăcut când ești răcit și da, chiar în acele momente ți se pare că toată lumea este împotriva ta și tu nu ai nici o armă cu care să te poți apăra de toate relele ce se abat asupra ta. Recunosc uneori sunt o neghioabă și nu mă pot repara și îndrepta prea curând. Dar chiar și așa eu chiar nu știu la ce să mai apelez pentru a scăpa de răcială...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu